Преузмите комплетан Зборник 24/2022
Садржај
Жана Бојовић, Јелена Стојкановић
Изокренута учионица – модел хибридне наставе (11–28)
Милијана Вулин
Компоненте самовредновања ученика млађег основношколског узраста (29–44)
Radoje Jevtić
Digital Violence Among Secondary School Pupils (45–62)
Карина Вячеславовна Макарова
Критерии понимания, используемые учителем при обучении младших школьников (63–76)
Далиборка Пурић, Вук Секач
Мирјана Чутовић, Марина Семиз
Анна Алексеевна Алмазова, Елена Игорьевна Адамян, Луиза Игоревна Адамян, Елена Борисовна Колосова
Милан Миликић, Сања Маричић, Ненад Вуловић
Бојан Лазић, Марина Милошевић, Кристина Сабо
Задаци отвореног типа у функцији подстицања логичког мишљења у почетној настави математике (141–158)
Ксенија Бубњевић, Јасмина Милошевић Столић, Борис Главач
Живорад Марковић
Екатерина Речицкая Григорьевна, Саркис Зуробьян Антонович, Асмик Зуробьян Жирайровна
Возможности развития совместной деятельности учащихся с ОВЗ (179–190)
Јасна Максимовић, Бранка Јаблан, Шпела Голубовић
Инклузија у настави физичког васпитања и спорту (191–206)
Анна Сизова Владимировна, Елена Тушева Сергеевна, Татьяна Никандрова Сергеевна
II КРИТИКЕ И ПРИКАЗИ
Весна Цвјетиновић: Утицај Аустроугарске монархије на промјене у школству и статусу учитеља Босне и Херцеговине
[Далиборка Шкипина (2020). Сталешке организације учитеља у Босни и Херцеговини на размеђи 19. и 20. вијека
(Утицај на развој школства и педагошких идеја). Источно Сарајево: Dis-Company, 223 стр.] 225–228
Љиљана Јерковић: Методологија истраживања у васпитању и образовању усмерена на развијање компетенција студената, учитеља и васпитача
[Стаматовић, Ј. (2022). Методологија истраживања у васпитању и образовању. Ужице: Педагошки факултет, стр. 239] 229–232