Скочи на садржај

 

Преузмите комплетан Зборник 26/2024

 

С А Д Р Ж А Ј

 

Милица Марковић, Милан Станчић    

Настава за друштвену правду: поглед из угла дистрибутивне правде и правде препознавања  (9–30)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426009M

 

Violeta Tadić, Boris Kordić

Organizational School Climate in City High Schools from the Perspective of Teachers  (31–46)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426031T

 

Adrijana Grmuša

Bystander Behaviors in Bullying Incidents: A Cross-Sectional Study in Belgrade Secondary Schools  (47–66)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426047G

 

Aleksandra Đurić Zdravković

Historical-Pedagogical Perspective of Intellectual Disability across the World and in Serbia (67–82)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426067D

 

Marina Semiz, Radovan Antonijević, Mirjana Čutović

Contribution of Cooperative Learning Strategies to the Improvement of the Quality of Studentsʼ Native  Language Knowledge ( 83–100)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426083S

 

Nevena Krasulja, Milica Vasiljević Blagojević, Ivana Radojević

Challenges of Modern Universities and Redefining  Educational Paradigms in the Age of Globalization (101–118)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426101K

 

Aleksandra Mihajlović, Vladimir Ristić, Emina Kopas-Vukašinović

University Studentsʼ Attitudes about Online Mathematics Teaching During the Pandemic (119–138)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426119M

 

Слађана Зуковић, Сенка Слијепчевић, Јована Турудић

Саветодавни рад са родитељима из перспективе школског педагога  (139–156)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426139Z

 

Marina Matejević, Marija Đorđević

Parenting Style and Educational Level of Talented Studentsʼ Parents  (157–178)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426157M

 

Nenad Stevanović, Anđelija Trajković

Partnership between Teachers and Parents to Improve Studentsʼ English Communication Skills (179–200)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426179S

 

Nela Malinović Jovanović, Milica Simić, Milica Ristić

How Efficient is Exemplary Teaching in Learning Equations and Inequations in the Third and Fourth Grade of Primary School? (201–220)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426201M

 

Ненад Вуловић, Александар Миленковић, Милан Миликић

Разлике у постигнућима ученика 7. и 8. разреда који наставу похађају у основним школама и при гимназијама на државним такмичењима из математике  (221–244)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426221V

 

Olivera Marković, Marina Zubac

Dilemmas in Solving One Type of Exponential Equations in Mathematics Teaching (245–258)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426245M

 

Вељко Алексић

Утицај родних разлика на учење програмирања дигиталних игара  (259–278)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426259A

 

Zsolt Namesztovszki, Dragana Glušac, Brаnka Arsović, Elvira Kovacs

Possibilities and Limitations of Applying ChatGPT in the Educational Process  (279–294)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426279N

 

Горан Шекељић, Јован Марковић

Проблеми у дефинисању моторичког простора деце   (295–310)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426295S

 

Srđan Marković, Marija Grbović, Dragana Bogavac

School Sports in the Balkan Countries – A Comparative Study (311–324)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426311M

 

Марија Танасковић

Мишљења учитеља о сопственим компетенцијама  за наставу музичке културе усмерену на традиционалне музичке садржаје (325–340)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426325T

 

Валентина Гаврановић, Саша Чорболоковић

Нормиране скраћенице у студентском преводу  са енглеског на српски језик (341–354)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426341C

 

Бранислав Ранђеловић, Тања Трбојевић, Данијела Ђукић

Компаративна анализа постигнућа ученика осмог разреда који похађају Грађанско васпитање и Верску наставу на студији ICCS 2022  (355–364)

DOI: 10.5937/ZRPFU2426355R